"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Карашилик отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

07.04.2023

1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2023 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасы-ның Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ :

http://sc0019.burabay.aqmoedu.kz/admin/content/edit/id-197014

3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2023 жылғы   7 сәуірде «Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

http://sc0019.burabay.aqmoedu.kz/admin/content/edit/id-197014

армасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

5. Қосымша мәліметтер жоқ.

 

Басшы                             М.Б.Уалиева

Орынд.Кошевая О.Н.

Тел: 95216



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст