1. Мен өзімнің кәсіби қызметім мыналар болғанын қалар едім:
а) әр түрлі адамдармен қарым-қатынас жасау;
б) өз қолыммен бірнәрсе жасау-жиһаз, машина, киім т.б.;
в) фильм түсіру, сурет салу, кітап жазу, сахнаға шығу т.б.
2. Кітаптар немесе кинофильмдер мені көбірек алаңдатады:
а) жазушы не режиссёр шығармашылығының көркем шығармашылық формасы;
б) батырлар іс-әрекеті, сюжет;
в) өмірге керекті ақпараттар.
3. Мені Нобель сыйлығының көбірек қуантатыны:
а) ғылым саласында;
б) қоғамдық іс-әрекетте;
в) өнер саласында.
4. Мен келісер едім:
а) банк жетекшісі;
б) өндірістің басты инженері;
в) экспедиция бастығы.
5. Болашақты адамдар анықтайды:
а) ғылым жетістігін;
б) өндірістің дамуын;
в) адамдар арасындағы өзара түсіністік.
6. Мектеп директоры орнында болғанда мен айналысамын:
а) оның құрылысымен (асхана, спортзал, компьютерлер);
б) ұйымшыл және достық ұйымын құрумен;
в) оқытудың жаңа технологиясын үйретумен.
7. Техникалық көрмеде мені көп қызықтырады:
а) экспонаттың сыртқы көрінісі (түсі, формасы);
б) экспонаттың ішкі құрылысы;
в) оларды практикада қолдану.
8. Мен адамдардан көбірек бағалайтыным:
а) ерлік, сүйкімділігі, шыдамдылығы;
б) достықсүйгіштігі, анықтылығы, әзілқойлығы;
в) жауаптылығы, шыншылдығы, ұқыптылығы.
9. Мен жұмыс уақытымнан тыс:
а) өлең жазу не сурет салу;
б) әр түрлі тәжірибелер алу;
в) машықтану.
10. Шетелдік саяхатта мені көбірек тартады:
а) экстремалдық (туризм альпинизм, тау шаңғысы, виндсерфинг);
б) іскерлік қатынастары;
в) басқа елдің тарихы мен мәдениетін білу мүмкіндігі;
11. Маған әңгімелесу қызықты:
а) көліктің жаңа типтері жайлы;
б) жаңа ғылыми теория жайлы;
в) адами өзара қатынас.
12. Менің мектебімде үш үйірме болса мен қатысар едім:
а) техникалық;
б) музыкалық;
в) спорт.
13. Мектепте көп назар салуға тиісті:
а) мұғалім мен оқушы арасындағы өзара түсіністіктің жоғарлауына;
б) спорт сабағымен оқушылардың денсаулығын қолдау;
в) пәнді нығайту;
14. Үлкен қызығушылықпен қараймын:
а) ғылыми атақты фильмді;
б) мәдениет және өнер жайлы бағдарламаларды;
в) спорттық бағдарламарды.
15. Маған жұмыс істеу қызықтырақ болар еді:
а) механизмдермен және көліктермен;
б) табиғат объектілерімен;
в) балалармен не құрдастармен;
16. Мектеп бірінші кезекте міндетті:
а) білім мен ақыл беруге;
б) басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуді үйретуге;
в) жұмыс дағдысын үйретуге.
17. Әр адам міндетті:
а) салауатты өмір сүруге;
б) шығармашылықпен айналыса алу мүмкіндігін иеленуге;
в) қолайлы тұрмыстық жағдайды пайдалану мүмкіндігіне ие болуға.
18. Қоғам игілігі үшін бірінші кезекте керек:
а) азаматтардың қызығулары мен құқықтарын қорғауға;
б) адамдарға материалдық көмекпен қамқор болуға;
в) ғылыми және техникалық прогресс.
19. Маған көбірек ұнайтын сабақтар:
а) дене шынықтыру;
б) математика;
в) еңбек.
20. Маған қызықтырақ болар еді:
а) өнімдерді шығаруды жоспарлау;
б) өнімді дайындау;
в) өткізілетін өніммен айналысу.
21. Мен мақалаларды оқуды жөн көремін:
а) ғалым және оның ашылуларымен;
б) көркем шығармашы мен музыкант шығармашылығы туралы;
в) қызықты ойлап табылған нәрселер туралы.
22. Бос уақытымда көбірек айналысамын:
а) кез келген шаруашылықпен;
б) кітаппен;
в) көрме мен концертке қатысумен.
23. Көбірек қызығушылығым маған хабар алып келеді:
а) көркем шығармашылық көрмелерде;
б) фондық биржа оқиғалары туралы;
в) ғылыми ашылулар туралы.
24. Мен жұмыс жасау керек деп есептеймін:
а) көп адамдар арасында;
б) ерекше жағдайларда;
в) қарапайым кабинетте.
«Кәсіби бейімділік» сауалнаманың жауап парағы
Сынып __________
Аты-жөні________________________________________
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
А |
|
|
В |
|
Б |
2 |
|
В |
|
А |
Б |
|
3 |
Б |
А |
|
В |
|
|
4 |
|
|
Б |
|
В |
А |
5 |
В |
А |
Б |
|
|
|
6 |
Б |
В |
|
|
|
А |
7 |
|
Б |
В |
А |
|
|
8 |
Б |
|
|
|
А |
В |
9 |
|
Б |
|
А |
В |
|
10 |
|
|
|
В |
А |
Б |
11 |
В |
Б |
А |
|
|
|
12 |
|
|
А |
Б |
В |
|
13 |
А |
|
|
|
Б |
В |
14 |
|
А |
|
Б |
В |
|
15 |
В |
|
А |
|
Б |
|
16 |
Б |
|
В |
|
|
А |
17 |
|
|
|
Б |
А |
В |
18 |
А |
В |
Б |
|
|
|
19 |
|
|
В |
|
А |
Б |
20 |
В |
|
Б |
|
|
А |
21 |
|
А |
В |
Б |
|
|
22 |
|
Б |
А |
В |
|
|
23 |
|
В |
|
А |
|
Б |
24 |
А |
|
|
|
Б |
В |
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
«Кәсіби бейімділік» сауалнамасының өңделуі және нәтижелерді талдау
Балалар жауап парағын толтырған соң әрбір алты қатардағы белгіленген әріптерді сана және төменгі қатардағы бос орынға жаз.
10-12 ұпай жоғары ашық профессионалды бейімділікті білдіреді;
7-9 ұпай орташа профессионалды бейімділікті білдіреді;
4-6 ұпай төмен әлсіз профессионалды бейімділікті білдіреді;
0-3 ұпай профессионалды бейімділік байқалмайды.
Әрбір алты қатар ұпайлардың қосындысымен есептелінген. Ол белгілі қызмет түріне бейімділікті сипаттайды: 1. Адамдармен жұмыс істеуге бейімділік. Қызмет көрсетумен ( тұрмыстық, медициналық, анықтамалық-ақпараттық), басқарумен, тәрбиелеу мен оқытумен байланысты мамандықтар. Осы топтағы мамандықтарда табысты жұмыс істейтін адамдар коммуникативті болуды білу және жақсы көру керек, түрлі адамдармен ортақ тіл табысуы қажет, олардың көңіл-күйлерін, ниеттерін және ерекшеліктерін түсіне білген абзал.