"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Карашилик отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Кәсіби бейімділік» сауалнамасы

17.05.2023

1. Мен өзімнің кәсіби қызметім мыналар болғанын қалар едім:

а) әр түрлі адамдармен қарым-қатынас жасау;       

б) өз қолыммен бірнәрсе жасау-жиһаз, машина, киім т.б.;

в) фильм түсіру, сурет салу, кітап жазу, сахнаға шығу т.б.

2. Кітаптар немесе кинофильмдер мені көбірек алаңдатады:

а) жазушы не режиссёр шығармашылығының көркем шығармашылық формасы;              

б) батырлар іс-әрекеті, сюжет;                                                     

в) өмірге керекті ақпараттар.

3. Мені Нобель сыйлығының көбірек қуантатыны:

а) ғылым саласында; 

б) қоғамдық іс-әрекетте;                        

в) өнер саласында.                                                                                                                                      

4. Мен келісер едім:

а) банк жетекшісі; 

б) өндірістің басты инженері; 

в) экспедиция бастығы.

 5. Болашақты адамдар анықтайды:

а) ғылым жетістігін; 

б) өндірістің дамуын;                    

в) адамдар арасындағы өзара түсіністік.

6. Мектеп директоры орнында болғанда мен айналысамын:

а) оның құрылысымен (асхана, спортзал, компьютерлер);                                                                                

б) ұйымшыл және достық ұйымын құрумен;

в) оқытудың жаңа технологиясын үйретумен.

7. Техникалық көрмеде мені көп қызықтырады:

а) экспонаттың сыртқы көрінісі (түсі, формасы);  

б) экспонаттың ішкі құрылысы; 

в) оларды практикада қолдану.

8. Мен адамдардан  көбірек бағалайтыным:

а) ерлік, сүйкімділігі, шыдамдылығы;                                           

б) достықсүйгіштігі, анықтылығы, әзілқойлығы;                       

в) жауаптылығы, шыншылдығы, ұқыптылығы.

9. Мен жұмыс уақытымнан тыс:

а) өлең жазу не сурет салу;    

б) әр түрлі тәжірибелер алу;     

в) машықтану.

10. Шетелдік саяхатта мені көбірек тартады:

а) экстремалдық (туризм альпинизм, тау шаңғысы, виндсерфинг);   

б) іскерлік қатынастары;                                  

в) басқа елдің тарихы  мен мәдениетін білу мүмкіндігі;

11. Маған әңгімелесу қызықты:

а) көліктің жаңа типтері жайлы;   

б) жаңа ғылыми теория жайлы; 

 в) адами өзара қатынас.

12. Менің мектебімде үш үйірме болса мен қатысар едім:

а) техникалық;  

б) музыкалық;  

в) спорт.

13. Мектепте көп назар салуға тиісті:

а) мұғалім мен оқушы арасындағы өзара түсіністіктің жоғарлауына; 

б) спорт сабағымен оқушылардың денсаулығын  қолдау;  

в) пәнді нығайту;

14. Үлкен қызығушылықпен қараймын:

а) ғылыми атақты фильмді;   

б) мәдениет және өнер жайлы бағдарламаларды;    

в) спорттық бағдарламарды.

15. Маған жұмыс істеу қызықтырақ болар еді:

а) механизмдермен және көліктермен; 

б) табиғат объектілерімен; 

в) балалармен  не  құрдастармен;

16. Мектеп бірінші кезекте міндетті:

а) білім мен ақыл беруге; 

б) басқа адамдармен  қарым-қатынасқа  түсуді  үйретуге; 

в) жұмыс дағдысын үйретуге.

17. Әр адам міндетті:

а) салауатты өмір сүруге; 

б) шығармашылықпен айналыса алу мүмкіндігін иеленуге;

в) қолайлы тұрмыстық жағдайды пайдалану мүмкіндігіне ие болуға.

18. Қоғам игілігі үшін бірінші кезекте керек:

а) азаматтардың қызығулары мен құқықтарын қорғауға;   

б) адамдарға материалдық  көмекпен қамқор болуға;   

в) ғылыми және техникалық  прогресс.

19. Маған көбірек ұнайтын сабақтар:

а) дене шынықтыру;  

б) математика;    

в) еңбек.

20. Маған қызықтырақ болар еді:

а) өнімдерді шығаруды жоспарлау; 

б) өнімді дайындау; 

в) өткізілетін өніммен айналысу.

21. Мен мақалаларды оқуды  жөн көремін:

а) ғалым және оның ашылуларымен;   

б) көркем шығармашы  мен музыкант шығармашылығы туралы;                            

в) қызықты ойлап табылған нәрселер туралы.

22. Бос уақытымда көбірек айналысамын:

а) кез келген шаруашылықпен;   

б) кітаппен;   

в) көрме мен концертке қатысумен.

23. Көбірек қызығушылығым маған хабар  алып келеді:

а) көркем шығармашылық  көрмелерде; 

б) фондық биржа оқиғалары туралы;   

в) ғылыми ашылулар туралы.

24. Мен жұмыс жасау керек  деп есептеймін:

а) көп адамдар арасында;        

б) ерекше жағдайларда;          

в) қарапайым   кабинетте.

«Кәсіби бейімділік» сауалнаманың жауап парағы

Сынып __________

Аты-жөні________________________________________

1

2

3

4

5

6

1

А

 

 

В

 

Б

2

 

В

 

А

Б

 

3

Б

А

 

В

 

 

4

 

 

Б

 

В

А

5

В

А

Б

 

 

 

6

Б

В

 

 

 

А

7

 

Б

В

А

 

 

8

Б

 

 

 

А

В

9

 

Б

 

А

В

 

10

 

 

 

В

А

Б

11

В

Б

А

 

 

 

12

 

 

А

Б

В

 

13

А

 

 

 

Б

В

14

 

А

 

Б

В

 

15

В

 

А

 

Б

 

16

Б

 

В

 

 

А

17

 

 

 

Б

А

В

18

А

В

Б

 

 

 

19

 

 

В

 

А

Б

20

В

 

Б

 

 

А

21

 

А

В

Б

 

 

22

 

Б

А

В

 

 

23

 

В

 

А

 

Б

24

А

 

 

 

Б

В

Барлығы

 

 

 

 

 

 

«Кәсіби бейімділік» сауалнамасының өңделуі және нәтижелерді талдау

Балалар жауап парағын толтырған соң әрбір алты қатардағы белгіленген әріптерді сана және төменгі  қатардағы бос орынға жаз.

10-12 ұпай  жоғары  ашық профессионалды бейімділікті білдіреді;

7-9 ұпай  орташа  профессионалды бейімділікті білдіреді;

4-6 ұпай төмен  әлсіз профессионалды бейімділікті білдіреді;

0-3 ұпай  профессионалды  бейімділік  байқалмайды.

Әрбір алты қатар ұпайлардың қосындысымен есептелінген. Ол белгілі  қызмет түріне бейімділікті сипаттайды: 1. Адамдармен жұмыс істеуге бейімділік. Қызмет көрсетумен ( тұрмыстық, медициналық, анықтамалық-ақпараттық), басқарумен, тәрбиелеу мен оқытумен байланысты мамандықтар. Осы топтағы мамандықтарда  табысты  жұмыс істейтін  адамдар коммуникативті болуды білу және жақсы көру керек, түрлі адамдармен ортақ тіл табысуы қажет, олардың  көңіл-күйлерін, ниеттерін және ерекшеліктерін түсіне білген абзал.

  1. Зерттеу қызметтеріне бейімділік. Ғылыми жұмыспен байланысты мамандықтар. Зерттеу іс-әрекетімен айналысатын адамдарға, ғылымның нақты бір саласында жақсы теориялық дайындықтан басқа, келесідей қасиеттер қажет:  рационалдылық , тәуелсіздік, пікірлеудің түпнұсқалығы, ақыл-ойының аналитикалық сипаты. Оларға  мәселені шыңдаумен айналысу емес, сол мәселе туралы ойлану қызығырақ  болып  көрінеді.
  2. Өндірістік  жұмысқа бейімділік. Осындай мамандықтар шегі өте кең: металл өндірісі және өңделуі; аспаптар мен механизмдердің монтажы, жинақталуы; электронды және механикалық құрал-жабдықтардың  жөндеу жұмыстары, қызметі; ғимараттар мен конструкциялардың жөндеу жұмыстары,монтажы; түрлі материалдарды өңдеу  және пайдалану; көлік құралдарымен басқару. Осы топ мамандықтары адамның денсаулығына, зейіннің, қозғалыстардың  координациясына  жоғары  талаптар  қояды.
  3. Іс-әрекеттің эстетикалық түрлеріне бейімділік. Көркем өнерлік, музыкалық, көркем әдебиеттік, актерлік-сахналық іс-әрекетпен байланысқан.,шығармашылық сипаттағы мамандықтар. Шығармашылық мамандықтардың иелерін арнайы қабілеттердің (музыккалық, әдеби, әртістік) болуынан басқа, ойлаудың түпнұсқалығы және мінездің тәуелсіздігімінсіздікке ұмтылу сипаттайды.
  4. Іс-әрекеттің экстремалды түрлеріне бейімділік. Спортпен айналысумен , саяхат жасаумен, экспедициялық жұмыспен, қарауылдық  және оперативті-іздеу іс-әркетімен, әскердегі қызмет етумен байланысты мамандықтар. Осылардың  барлығы  физикалық дайындыққа, денсаулыққа және моральдік-еріктік  қасиеттерге ерекше талаптар қояды.
  5. Іс-әрекеттің жоспарлық-экономикалық түрлеріне бейімділік. Есептеулер және жоспарлаумен (бухгалтер, экономист); іс-жүргізу жұмыстарымен текстерді талдау және өзгертумен (редактор, аудармашы,лингвист); объектілердің схемалық түрдегі бейнелерімен (сызушы, топограф) байланысты мамандықтар. Бұл мамандықтар адамнан жинақылықты және ұқыптылықты талап етеді.

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст