Мұғалім: педагог-психолог: К.С. Маткенова
Уақыты:22.012025
Тренинг мақсаты:балалардың құқықтық сауаттылығын дамыту және қиын өмірлік жағдайларда әрекет ету дағдыларын қалыптастыру
Міндеттері:
Білім беру:
Дамыту:
Тәрбиелік:
Әдістері : ауызша, көрнекі, практикалық
Ресурстық қамтамасыз ету:
Проектор,карточка, доп, "Бала құқықтары туралы конвенция" презентациясы.
ТРЕНИНГ БАРЫСЫ:
1. Кіріспе. Тренердің сәлемдесуі.
Мұғалімтренингкеқатысушылардықарсыалады.
Біздің тренингтің ережелері:
2. «Танысу шеңбері» жаттығуы(5 мин).
Қатысушылар шеңберге орналасады. Оқушыларға доп беріледі. Допты ұстаған қатысушы өзінің жақсы қасиетін және келесі адамға оның жақсы қасиетін айта отырып, лактырады. Келесі адам допты қағып алады. Жаттығу солай жалғаса береді.
3. «Менің базалық құқығым» интерактивті әңгімесі
4. «Сенің құқығың туралы конвенция» топтық жұмысы.
Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Оқушыларды топқа бөлу
http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ осы сайт арқылы жүргізіледі.
1-топ. «Бала құқығы туралы конвенция» туралы ақпарттарды қалыптастырады. Постер дайындайды.
2-топ. «Бала құқығы туралы заңды» қабылданған жылы, неше тармақтан, қандай тармақтардан және нормативтік құжаттың маңыздылығы туралы постер жасайды.
3-топ. «Бала құқығы туралы» Заңның негізгі және маңызды тармақтарына тоқталады. Сыныптастарына таныстырады.
Ескерту, нормативтік құжаттар мына QRкодтарда орналастырылған.
Бала құқықтары туралы Конвенцияны ратификациялау туралы Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы қаулысы |
|
Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы |
|
5. «Менің құқығымды әлем қорғайды» жаттығуы.
Оқушыларға балалардың құқығын әлемдік деңгейде қорғайтын құжат «Бала құқығы туралы» конвенция туралы ақпарат өткен жаттығуда берілді.
Балалар, барлық әлем балаларының қандай құқықтары бар, талқылап көрейікші?
Бірақ құқықтардан басқа сізде де міндеттер бар. Басқа адамдардың -әр адамның міндеті. Ата-аналар алдындағы, достар алдындағы, жалпы қоғам алдындағы міндеттер. Мұғалімдер мен мектептің алдында. Соңғысы "Мектеп жарғысы"сияқты құжатта жазылған.
Оқушылар қазір сіздермен бірге оқушылардың мектеп алдындағы міндеттерін қалыптастырғым келеді. Ол үшін әр топ алдарыңызда берілген плакатта мектеп суретін салып, сол мектептің ішіне оқушының мектеп алдындағы міндеттерін жазу керек.
Әр топтан бір оқушы мектеп оқушысының міндеттерін оқып шығады.
Сұрақ:
Оқушылар, сіздер осы міндеттерді орындап жүрсіздер ме?
6. «Жалған ақпартты тап» жаттығуы.
Әр топқа белгілі бір балалардың құқығы жазылған карточкалар беріледі. Топ мәлімдемелерді оқып, жалған мәліметтерді табуы керек. Әрі қарай, әр топ сынып алдында өз таңдауын дәлелдейді.
1-карточка:
2-карточка:
3-карточка:
7. «Құқығым бұзылған кезде».
1. Балалар, егер сіздердің құқықтарыңыз бұзылса, не істеу керек кім біледі?
2. Қандай телефондарға хабарласуға болады?
Дұрыс айтасыздар балалар. Егер сіздердің құқықтарыңыз бұзылса, ең алдымен ата-аналарыңыз хабардар болу керек. Одан бөлек қажет болған жағдайда, сенім телефондарына, құқық қорғау органдарының телефондарына хабарласуларыңызға болады. Бәріміз бірге қай телефонға хабарлсуға болатынын дауыстап айтайық.
8. Рефлексия
Мұғалімнің қорытынды сөзі.
1-карточка:
2-карточка:
3-карточка:
«Менің құқығым: көмек қажет болғанда қайда хабарласамын?»
ТРЕНИНГ
Орындаған:
Маткенова К.С.
Бала құқықтары туралы Конвенцияны ратификациялау туралы Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы қаулысы
|
|
Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы
|
|