"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Карашилик отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұстаздарға арналған тренинг «Сенің қолыңнан бәрі келеді»

09.10.2024

Ұстаздарға арналған тренинг  «Сенің қолыңнан бәрі келеді»

Мақсаты: мұғалімдердің эмоционалды жағдайын тұрақтандырудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы ақпарат беру, эмоционалды стрессті жеңілдетуге үйрету.

Міндеттері:

-Мұғалімдерге "жұмыстағы эмоционалық құлдырау" синдромымен күресудің практикалық дағдыларын үйрету;

-Топта эмоционалды еркіндік пен ашықтық, бір-біріне деген достық пен сенім атмосферасын құру;

-Кәсіби қасиеттерді қалыптастыру: коммуникативті қабілеттер, рефлексия және эмпатия қабілеті.

Өзектілігі

Қазіргі әлемде мұғалімнің кәсібі шиеленісе түсуде, қазіргі білім беру стандарттары жұмыста толық қайтарымды болуды талап етеді, ал" уақытпен бірге " жүру қиынырақ және күрделене түсті. Сол себепті әрбір педагог әсіресе жас маман өзінің эмоционалдық жағдайын сақтап қалу өте маңызды. Ал оны қалай сақтаймыз,  бүгініг тренинг барысында сіздермен біліп танысатын боламыз.

Тренингті ұйымдастыру: 12-ден 15 адамға дейінгі педагогтар тобы.

Тренингтің нысаны- шеңбер, кабинет арқылы еркін қозғалу, релаксация кезінде дененің ыңғайлы жағдайын қабылдау.

"Танысу" жаттығуы

Мақсаты: Өзін-өзі көрсетуді дамыту, қатысушылардың бір-біріне деген сенімін арттыру, топтың бірлігіне ықпал ету.

Нұсқаулық: "мен өз жұмысымды жақсы көремін ...»

Жаттығу рефлексиясы: бұл жаттығу сізді қандай сезімге бөледі?

Топта жұмыс істеу ережелерімен танысу

Мақсаты: топта жұмыс істеу принциптерін белгілеу; қорғаныс сезімін қалыптастыру; топтағы қарым-қатынас ерекшеліктерін түсіну, мұғалімдердің жеке дамуы үшін тиімді кеңістікті ұйымдастыруға ықпал ету. Еркін талқылау және қабылдау үшін жүргізушілерге топта жұмыс істеу ережелері ұсынылады:

1. Сенімге негізделген байланыс. Қатысушылардың бір-біріне барынша сенуі маңызды.

2. "Мұнда және қазір"қағидаты бойынша байланыс. Өзекті сезімдеріңіз бен ойларыңыз туралы ашық  айту маңызды.

3. "Менің мәлімдемелермін". Тренинг кезінде ашық қарым-қатынас жасау үшін сіз өзіңіздің позицияңызды жасыруға көмектесетін және сол арқылы оны білмеуге көмектесетін жеке сөйлеуден бас тартуыңыз керек.

4. Қарым-қатынастың шынайылығы. Топтың барлық мүшелері барлық рөлдерді алып тастауға, өздері болуға тырысуы керек. Егер шын жүректен және ашық сөйлегіңіз келмесе, үндемегеніңіз жөн.

5. Құпиялылық. тренинг кезінде болатын барлық нәрсе ешбір жағдайда жария етілмейді.

6. Белсенділік, топтағы жұмыс нәтижелері үшін әркімнің жауапкершілігі.

7. Бір-бірімізге  құрмет

"Шынымды айтсам"жаттығуы

Мақсаты: мұғалімдердің эмоционалды құлдырау мәселесін вербализациялау және түсіну.

Материалдар: аяқталмаған сөз тіркестері бар карточкалар.

Нұсқаулық: аяқталмаған сөйлемі бар кез-келген картаны шығарып, фразаны ашық және шынайы түрде аяқтауға тырысу керек (1-қосымша).

Рефлексия.

-Сізге жауап беру қиын болды ма?

-Сіз үшін жаңа нәрсе болды ма?

-Сіз жаттығуды пайдалы деп санайсыз ба?

-Сіз өзіңіз үшін жаңа нәрсе таптыңыз ба?

"Карусель" Жаттығуы

Мақсаты: байланысқа түсу кезінде жедел әрекет ету дағдыларын қалыптастыру; - оқу процесінде эмпатия мен рефлексияны дамыту.

Материалдар: жағдайаттар жазылған карточкалар.

Нұсқаулық: мұғалімдер оң жақтағы әріптесінің көзіне қарап, дұрыс жауап табу. " (2-қосымша).

Рефлексия:

-Байланысқа тез кіру қиын болды ма?

-Сіз қандай сезімдерді бастан өткердіңіз?

-Сіз қазір өзіңізді қалай сезінесіз?

-Қазір сізде қандай сезім бар?

Күтілетін нәтиже: жаттығу мұғалімнің мәселелерін түсінуге, оларды ауызша айтуға, мұғалімдер тобын біріктіруге, барлық мұғалімдердің проблемалары ұқсас екенін түсінуге көмектеседі.

«Маса» жаттығуы. – Мақсаты: бет бұлшықеттерінен кернеуді алып тастау.

Нұсқаулық: ыңғайлы позицияны қабылдаңыз, қолыңызды тізеңізге еркін қойыңыз, иығыңыз бен басыңыз төмен, көзіңіз жабық. Шыбын сіздің бетіңізге отыруға тырысады деп ойлаңыз. Ол мұрынға, содан кейін ауызға, содан кейін маңдайға, содан кейін көзге отырады. Сіздің міндетіңіз: көзіңізді ашпай, тітіркендіргіш жәндіктерді бет бұлшықеттерімен ұшырып жіберу.

«Жылы алақан » жаттығуы.

Тапсырма. «Жасырын хат» - Ертеде адамдар әріп танымаған кезде де бір –біріне хат жазған екен. Қалай  деп ойлайсыздар?

Иә, сурет салу арқылы. Қазір сіздер ата-аналар чатына бір хабарландыру жазасыздар, сурет салу арқылы, келесі топ онда не жазылған екенін табу керек.

«Қошемет» жаттығуы.

Мақсаты: педагогтердың өздеріне деген сенімдіктерін арттыру, мотивация беру

«Мұғалім болу маған нені үйретті...» жалғастырып айтсыздар. Ол үшін шеңбер құрып тұрамыз, ортаға өз еркімен бір қатысушы шығады, сөйлемді жалғастырып айтады. Қалғанымыз «керемет» деп жалғастырамыз.

Тренингті қорытындылау. «Мотивация карточкаларын тарату» (3-қосымша).

1-қосымша.

Шынымды айтсам, алдағы жұмыс күні туралы ойласам…

Шынымды айтсам, мен ашық сабақтарға дайындалып жатқанда…

Шынымды айтсам, жұмыстан кейін үйге келгенде…

Шынымды айтсам, мен уайымдаған кезде…

Шынымды айтсам, мен жұмысқа келгенде…

Шынымды айтсам, мен ата-анаммен сөйлескенде…

Шынымды айтсам, студенттер маған сабаққа келгенде…

Шынымды айтсам, мұғалімдер немесе әдіскерлер маған сабаққа келгенде…

Шынымды айтсам, мен ата-аналар жиналысын өткізген кезде...

Шынымды айтсам, менің жұмыс күнім қашан…

Шынымды айтсам, мен ашық сабағымды өткізген кезде…

Шынымды айтсам, менің жұмысым…

Шынымды айтсам, жұмыс туралы ойлағанда…

Шынымды айтсам, менің денсаулығым…

Шынымды айтсам, мен менеджермен сөйлескенде…

Шынымды айтсам, мен баланы көргенде…

Ашығын айтқанда, жұмыс күнінен кейін…

Шынымды айтсам, демалыс уақыты келгенде…

2-қосымша.

Жағдаяттар:

1. Сіздің алдыңызда сіз жақсы білетін, бірақ ұзақ уақыт көрмеген адам бар. Сіз бұл кездесуге қуаныштысыз...

2. Сіздің алдыңызда бейтаныс адам бар. Онымен танысыңыз...

3. Сіздің алдыңызда кішкентай бала бар, ол бір нәрседен қорқып кетті. Оған жақындап, оны тыныштандырыңыз.

4. Ұзақ ажырасқаннан кейін сіз сүйіктіңізді (сүйіктіңізді) кездестіресіз, сіз кездесуге өте қуаныштысыз...

5. Сіздің алдыңызда бұрынғы досыңыз бар, сіз оның ақымақ ерсі қылықтары үшін ұрысып қалдыңыз, содан бері сіз онымен араласпадыңыз. Әңгімені неден бастайсыз?

6. Сіздің алдыңызда мектеп директоры, қиын жиналыстан кейін. Сіз одан көмек сұрауыңыз керек, мұны қалай жасайсыз?

7. Сіздің алдыңызда допты жоғалтқан кішкентай қыз қатты жылайды. Сіз оған көмектесуіңіз керек

8. Сіздің алдыңызда сіздің досыңыз тұр және сіз көптен бері армандаған жаңа сатып алынған затмен мақтайды. Сіз не айтасыз

9. Сіздің ақ пальтоңызды шашыратқан көлік жүргізушісі тұр. Сіз оған не айтасыз?

10. Сіздің алдыңызда тәрбиеленушінің ата-анасы тұр, ол сізге баласының қабілетін, шамасын ескермейтініңізді айтып шағымдануда.

          



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст