"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Қарашілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Карашилик отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

23.01.2018

САБАҚ:

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Мектеп: Қарашілік

орта мектебі

Күні:

08.01.2018ж.

Мұғалімнің есімі: Жұманов

Қайрат Әубәкірұлы

 

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны: 13

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың  археологиялық жаңалықтарын білу;

5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам»

археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

5.2.1.2 –

ежелгі тайпалардың дүниетанымын 

сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

·        

Оқулықта  берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты

меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

·        

Тақырыптың  маңызы туралы  дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

·        

Білімді сыныптастарына

түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында 

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

 

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе

қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері

байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Алдыңғы тақырып

Сақтар

туралы тарихи мәліметтер

 

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 

5 минут

 

Топқа бөлу 2

минут

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын

сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

3 минут

«Қызыл гүлім-ай» би

1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл 

кәмпиттер»

 

Ортасы  

20 минут

Білу және түсіну 10 минут

Топтарға тапсырма:

 (Мәтін

бөліктерін тарату)

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу

Деңгейлік

тапсырмаларды орындау.

I

топтың тапсырмасы:

I – деңгей.

2 - ші ( Атырау) «Алтын адамы» туралы

әңгімелеу. (Қайдан табылды, кім тапты,

қай тайпаға жатады, т. б.)

II – деңгей.

Мәтіннен сан есімдерді теріп жазып, мағыналық

түрін анықтаңдар.

III – деңгей.

Сөйлемдерге мәтін бойынша қажетті сөздерді

қойып жазыңдар:

1. Алтын адамды 1969 - 1970 жылдары...

2. Алтын адам киімі төрт мыңға жуық...

3. Бас киімінің ұзындығы...

4. Алтын адам - Қазақстанның...

5. Оның тұлғасы Алматы қаласының...

II топтың тапсырмасы:

I – деңгей.

«Сен

қалай ойлайсың?» Қиял – ғажайып әңгіме құру.

Тірек сұрақтар:

1. Алтын адам қандай жауынгер болды?

2. Ол не үшін күресті?

3. Қалай қаза тапты?

4. Ол халқының мақтанышы бола алды ма?

5. Оны неге мұражайға қойды?

II – дегей

Сөздерді бағдарсызықпен дұрыс

сәйкестендіріңдер.

дөңгелек адам

алтын сақ

әшекей заман

ерте бұйымдар

тайпасы алқа

III - деңгей

Мәтіннен жануарлар аттарын теріп жазып, септеу

(барыс, бұлан, таутеке, арқар, ат)

Қолдану 8 минут  «Интервью» әдісі

 

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар

тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

Зерттеу сұрағы:

Есік обасынан табылған «Алтын  адам» кім болды?

 

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

«Интервью» әдісі

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.

Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

«Қыдырып қайтайық!» биі

 

Аяқталуы  20 минут

Синтез

Венн диаграммасын толтыру

Екі Алтын адамды салыстыру.

Айырмашылығы: Бірінші «Алтын адам» Екінші

«Алтын адам»

Кемел Ақышев тапты Зейнолла Самашев

тапты 

Б. з. д. V – IV ғасыр Б. з. д. III ғасыр 

1970 ж. табылды 2000 ж. табылды 

Сақ тайпасан болған Сармат тайпасынан 

Ұқсастығы:

Екеуі де жауынгер

Ежелгі заманда өмір сүрген

тарихи ғажайыптар

Екеуін де археологтар

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не

таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді

оқу барысында олар:

 

Бөліктің оң жағына

Сол

жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді

жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді,

себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

 

 

 

 

Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе

смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне

жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман

емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды

(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта

алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе

жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Просмотров: 444


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст